Monday, June 29, 2009

生辰

又是一篇生日篇,但却是我的生日自述
今年的新年,有别与以往
生日歌有最大声与最小声的说
大声,全mind cafe的消费者都往我这边瞧
小声,就算在身边听电话都不会受干扰
还真是两极化





暴饮暴食的一餐,不知多了几卡路里??















在mind cafe玩游戏,不顾形象,但没关系,那边的人不认识我 hehe~~











屋友们送的、二十几年来第一个品牌包包
让不舍得花钱在品牌上的我,有个玄的拥有品












大学时期盟友寄送过来的生日卡让我好感动
感动她不曾忘了我的生日
感动她还记得以前的日子

谢谢那些还记得我生日的同事朋友
不管是信息的,facebook的,msn的,还是在这片天空里的
都谢谢你们
当然还有haolians们,谢谢你们warm warm的生日蛋糕

每年让我感到最心暖当然是非我亲爱的家人莫属
你们的电话信息让我的心暖暖的
谢谢你们~~

5 comments:

nie said...

haha..all youngsters in mind cafe..nvm..haha...

look like u have a great birthday and ur Guess bag is so chio!! nice!!!

~梦。飞翔~ said...

nie nie,

yaya,all the youngster is over thr..that place is nice..the gamesalso funny..haha~~

薇琳 said...

wah ah...many nice things for ur big day ..good ^^

remember claim ur present from me n yun yun ...hehe

chinweeching said...

wah...Guess..branded o!!!

太阳花 said...

Poh Leng, i was busy recently. Paiseh, until now then c ur post.

Hehe, thanks for acknowledge me in ur post.

Wah, ur housemate all very nice ar... bought u a GUESS bag!! Branded bag, quite expensive wor. Hv u use it?? ;-)